שאלות ותשובות (תנאי השירות)

בחר שאלה

איך אני מחליף או מחזיר מוצר שקניתי באתר?

מעוניין להחזיר/ להחליף פריט? אין בעיה. ניתן לעשות זאת בקלות, על חשבונינו 🙂
כל שצריך לעשות הוא:

  1. לשלוח אלינו מייל אל service@profitsport.co.il ולפרט את סיבת ההחלפה/ החזרה.
  2. למלא את טופס ההחלפות/החזרות ולצרפו לחבילה.
  3. לשלוח את המוצר חזרה אלינו בדואר רשום באמצעות מדבקת הגוביינא המצורפת לחבילה, וזהו:)

כאשר הפריט ששלחת יגיע אלינו, ניידע אותך במייל כי הוא אכן התקבל.

הנה עוד כמה דברים שחשוב לדעת בנושא החלפות/החזרות:

  1. החלפה – ייטען עבורך קרדיט לאתר אותו תוכלי לראות תחת לשונית “החשבון שלי” ולהשתמש בו להזמנה עתידית. קרדיט שהונפק באתר יהיה ניתן למימוש באתר בלבד.
  2. החזרה– אנו ניצור איתך קשר טלפוני להשלמת תהליך הזיכוי.
  3. ניתן להחליף כל מוצר שאינו בסייל תוך 14 יום מקבלת המשלוח.
  4. מוצרים בסייל ניתנים להחלפה בתוך שבוע מיום קבלת המשלוח.
  5. ניתן להחזיר מוצר בתוך 2 ימי עסקים מיום קבלתו בניכוי 5% עמלת ביטול.
  6. מוצר שיוחזר, יזוכה בסכום הקנייה רק אם לא נעשה בו שימוש, הוא באריזתו המקורית ועם כל התוויות עליו. נעליים יוחזרו בקופסה המקורית שלהן כשאין עליהן כל סימן של רשות הדואר.
  7. מוצר באיסוף עצמי שלא ייאסף בתוך 10 ימים, ישלח באופן אוטומטי בדואר רשום .
  8. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
  9. ההחזר הכספי יעובד בתוך 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית.
  10. במקרה של החזר כספי, לא יוחזרו דמי המשלוח (במידה והיו).
  11. לא ניתן לקבל זיכוי כספי על מוצר/ים שנקנו באמצעות שובר מתנה.
  12. מוצרים שאריזתם נפתחה אינם ניתנים להחלפה או החזרה בהתאם להנחיית משרד הבריאות.
  13. מוצרים שנמכרים במארז סגור ניתנים להחלפה רק אם אריזתם שלמה ולא נפתחה.

מה מדיניות המשלוחים שלכם?

שליח עד אליך – ללא עלות בהזמנה מעל 250 ש”ח. השליח מתאם מראש ומגיע בתוך 5 ימי עסקים לכתובת פרטית או לכתובת מקום עבודה.שימו לב: המשלוחים מתבצעים בין השעות 07:00-21:00  ובתאום. אנו ממליצים לתת כתובת של מקום עבודה. (שימו לב: יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים)

משלוח בדואר רשום הוא ללא עלות. המשלוח יתקבל בתוך עד 14  ימי עסקים. יתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו אלא בדואר ישראל ובחברות השילוח.

שירות click&collect הינו ללא עלות. מדובר בשירות האיסוף העצמי החדש שלנו! איסוף החבילה יהיה מחנות הדגל במעלה המגדל 16, אור יהודה. איסוף עצמי מתאפשר בימים א’-ה’ בין השעות 9-14.

** בגין הזמנות מתחת ל – 250 ש”ח עלות משלוח עם שליח הינה 25 ש”ח.

– בזמני סייל יתכנו עיכובים בזמני המשלוח.

כל מה שצריך לעשות הוא לסמן בדף התשלום באיזה אופן אתם רוצים לקבל את המשלוח: משלוח עם שליח/דואר רשום או איסוף עצמי. משלוחים באמצעות שליח יגיעו בתוך 3 ימי עסקים ומעל 250 ש”ח השליחות היא חינם. משלוח בדואר רשום הוא תמיד בחינם וכך שירות click&collect – שירות האיסוף העצמי מחנות הדגל שלנו באור יהודה.

למה כדאי לקנות פתרונות ספורט רפואיים ב- Profit?

העוסקים בספורט בכל העולם הבינו שכדי לקנות פתרונות ספורט רפואיים ברשת האינטרנט, ובאמת ליהנות מהספורט אותו הם בחרו לעשות, לא צריך לחפש חניה, או להספיק להגיע לחנות לפני שהיא נסגרת, ואז עוד פעם נדחה אימון…אתם יכולים לרכוש אצלינו מתי ומאיפה שנוח לכם והמוצרים יגיעו לביתכם או למקום העבודה שלכם. הקנייה באתר בטוחה, נוחה וכיפית. אתם עוד תתמכרו 🙂

איך אוכל לבחור את המוצר שבאמת מתאים לי?

אנחנו תמיד רוצים לעזור לכם לבחור את המוצר שיהיה הכי טוב בשבילכם ויעזור לכם ליהנות מספורט ומביצועים טובים. תוכלו להיעזר בטבלת המידות שלנו, שמופיעה בכל דף מוצר, על מנת לבחור את המידה המתאימה לכם ביותר. זהו כלי פשוט ויעיל המבטיח שברוב המקרים המוצר שבחרתם יתאים לכם בדיוק. באתר שלנו תמצאו סרטונים רבים שיסבירו על המוצרים השונים, הכל כדי שתדעו בדיוק מה מתאים לכם. בכל שאלה והתלבטות אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל או בטל’: 03-9702580, service@profitsport.co.il,

וצוות פרופיט ישמחו לעזור לכם עם הבחירה!

איך קונים טייפים באינטרנט?

ממש בקלות! טייפ הוא המוצר הנמכר ביותר אצלינו באתר. אפשר לומר שזו המומחיות שלנו. כדי להקל על הבחירה, יש לנו קטגוריה מיוחדת של איברי גוף, אנחנו ממש כותבים לאיזה איבר בגוף מתאים כל טייפ שנמכר באתר שלנו. כמו כן, יש לנו טבלת מידות קפדנית שתעזור להחליט על גודל הטייפ המתאים עבורכם.

איך קונים מגן באינטרנט?

כל מגן אותו אנו מוכרים מקוטלג לפי איזור בגוף. אנחנו מסבירים באופן פשוט ביותר מה רמת ההגנה שהמוצר נותן (הגנה מירבית, בינונית או קלה). טבלת המידות שלנו תסייע בבחירה, ויש לנו גם המון סרטונים שמסבירים על המוצרים ומראים כיצד משתמשים בהם.

בכל שאלה או התלבטות, אנחנו פה! במייל או בטל’: 03-9702580, service@profitsport.co.il

כמה זמן נשמרים מוצרים בסל הקניות?

הפריטים נשמרים 24 שעות בסל הקניות מרגע הוספתם לסל. ייתכנו מוצרים במהדורה מוגבלת הנשמרים למספר שעות.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות שלנו: 03-9702580, service@profitsport.co.il.

האם אפשר לקנות בתשלומים באתר?

בוודאי. בכל קנייה מעל 250 ש”ח תיפתח אופציה ל-2 תשלומים. בכל קנייה מעל 500 ש”ח תיפתח האופציה ל-3 תשלומים.

איבדתי/לא קיבלתי את מדבקת הגוביינא - איך אוכל בכל זאת להחזיר את החבילה ללא עלות?

בהחלט כן! בהחלפה ראשונה, תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 03-9702580 או במייל, ונשלח לך את המדבקה.
כל מה שצריך לעשות הוא להדפיס את המדבקה ולהדביק אותה על גבי החבילה – דמי המשלוח עלינו.

היכן ממוקמת חנות הדגל של פרופיט ומהם זמני הפעילות שלה?

חנות הדגל שלנו נמצאת ברח’ מעלה המגדל 16, אור-יהודה. שעות פתיחה: א’-ה’ 9:00-14:00

אנחנו כמובן זמינים גם בטלפון, שמספרו: 03-9702580.

האם אפשר להזמין באתר ולבצע איסוף עצמי?

בהחלט. בדיוק בשביל זה קיים השירות הבלעדי שלנו של click&collect. הזמנות שיתקבלו עד השעה 12:00 באתר, יוכלו להיאסף כבר באותו היום בין השעות 9-14 בחנות הדגל שלנו ברח’ מעלה המגדל 16, אור יהודה.

האם אפשר להחליף או להחזיר פריט בחנות הדגל?

בוודאי, בחנות הדגל שלנו שממוקמת באור-יהודה מתבצעות גם החלפות, החזרות ואיסוף של החבילות האהובות. כתובת חנות הדגל: מעלה המגדל 16, אור-יהודה טל’ 03-9702580
שימו לב: החלפות יתבצעו בחנות הדגל, ואילו פריט שיוחזר לטובת זיכוי כספי יועבר לשרות הלקוחות של האתר להמשך טיפול.
שימו לב: שובר מתנה שנקנה באתר הינו למימוש באתר בלבד.

איך אני שולח/ת מתנה או שובר מתנה דרך האתר של פרופיט - והאם הוא תקף גם לחנות הפיזית?

זה תמיד כיף לפנק ספורטאי/ת אהוב/ה דרך האתר שלנו. אחרי שבחרתם את הפריט המבוקש, הקלידו את שם מקבל/ת המשלוח והכתובת שלו/ה. בשדה ‘הערות מיוחדת’ תוכליו לבקש אריזת מתנה וברכה – עלינו!

שימו לב – שובר שנקנה באתר הינו למימוש באתר בלבד.

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לכם שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

כמו כן, אנחנו לא שומרים אצלינו את פרטי האשראי, מטעמי בטיחות כמובן, ולכן זיכויים כספיים נעשים לאחר שיחה טלפונית בה הפרטים נמסרים מחדש.

אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב לי שהאתר אינו מאובטח

מדובר בהודאת שגיאה הקשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדרך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.